woensdag 8 mei 2013

GIY*Grow it yourself*GIY

Ach ik ben echt geen tuin wonder.
Dus voor tips en tricks? wrong blog!
Mijn gras ziet er niet uit en mijn planten hebben een eigen willetje.
Toch is werken in de tuin heerlijk ontspannend!
Zodra het wat warmer wordt: I'm in the garden.
Ja... zelfs als het regent, want dan ruikt het zo heerlijk!
 Er is niets zo leuk dan eten uit je eigen tuin.
Sinds kort ben ik helemaal in to the GROW IT YOURSELF wat ik voor het gemak maar even GIY noem.
Ontzettend leuk om je eigen kruidentuintje te hebben.
Je gaat koken, loopt even de tuin in, knipt wat kruiden af, gooit ze in de saus, het leven smaakt een stuk verrukkelijker! 
Gewoon omdat het zo helemaal uit eigen tuintje komt.
En.... ruimte? niet nodig
voor mijn kruidentuintje aan de muur.
(broccoli, sla en aardbeien zijn ook in de maak:)


 Wat betreft de look van de tuin, tja daar ben ik al weer een tijdje mee bezig. Ik wilde het een tikkeltje stoerder dan vorig jaar
(mijn pastel periode)
zie posts uit juni, juli, augustus)
Ik vond op de markt een oude strandstoel en heel veel jute zakken(waar ik nog veel mee wil doen)
Met de jute zak heb ik de strandstoel een beetje stoerder gemaakt
Dan nog het, oh zo leuke, huisje dat mijn vader vorig jaar zomer heeft gemaakt.
Helemaal weer anders door o.a. de schilderijtjes met botanische afbeelding (Ikea) en de  SUMMER  slinger (xenos).






 Een gezellige plek voor
late night BBQ
Jullie ook al druk bezig met de tuin?
X





1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk, ik ben aan het verzamelen op rommelmarkten en heb de aarbeienplantjes al in de bakken staan. De rest komt nog, bak na bak wordt zo gevuld.

groetjes
Regine