vrijdag 18 mei 2012

Papier hier!!

Een groot aantal van mijn marktaanwinsten is deze keer van papier...
oud papier dat waarschijnlijk heel wat jaren ongemerkt bij mensen in kasten heeft gelegen..
oud papier dat nu ineens op elke markt in grote getalen te vinden is.
me= not complaining...I love it!
Oude poezieplaatjes, brieven, liefdes verklaringen, verjaardagskaarten en bemoedigingskaarten, het is toch zo veel leuker als het oud is, niet?
Kijk eens naar de details, de kleuren...met zo veel liefde, geduld en ceativiteit gemaakt en dan hebben we het niet eens over het vakmanschap.
Met mijn geduld had ik de penselen allang het raam uit gegooid!
Maar goed, ik moet natuurlijk wel iets doen met die leuke poezieplaatjes.
Nee uiteraard niet met penselen of priegeldingetjes, daar ben ik niet voor gemaakt.
Het wordt een vintagelook verjaardagskaartje.
Eentje waar het hoofd van een van deze dames op terug te vinden is.
See U, next time!
 
<>









3 opmerkingen:

Chrissie en Heidi zei

Leuke vondsten!! Ik ga morgen ´rommelmarkten´en hoop ook weer een hoop moois te vinden!!
Fijn weekend, greetz Chrissie van Wit en Bont

LYNN* zei

Ben benieuwd naar jullie vondsten...
zal het snel weer zien den kik zo!
fijn weekend
p.s. ik kan geen berichtjes meer bij jullie achterlaten, staat ongeldig emailadres???

LYNN* zei

ahh zie al wat ik fout doe...dummie me