vrijdag 18 mei 2012

Een "sjiek" kopje op een raar plekje....

Zoals beloofd (aan mijzelf) heb ik een "sjiek" kopje thee gedronken op een gek plekje in mijn huis.
Ik heb hiervoor mijn slaapkamer gekozen.
Het leuke van mijn slaapkamer vind ik de mogelijkheid om de deur open te zetten en over de daken naar buiten te kijken.
Het dak is te fragiel jammer genoeg, anders had ik hier allang een balkonnetje van gemaakt waar ik in de zon een croissantje zou kunnen eten 's ochtends.
Iets verderop in de staat ligt het kasteelpark, je hoort zang van vogels of het getimmer van een bonte specht. 'S avonds hoor je soms het geluid van een uil.
Ook heeft mijn straat erg leuke ouderwetse straatlantaarns, een leuk gezicht...

Ik heb een nieuw kopje op de markt gevonden met leuke pastelkleurige bloemetjes.
De thee die ik hier voor het eerst probeer heet cupcake thee: banaan/honing, klinkt lekker!
Met de nadruk op klinkt...ik heb namelijk geen banaan of honing geproefd :)
maar ach dat mag de pret niet drukken!







de ouderwetse straatlantaarn...

1 opmerking:

Chrissie en Heidi zei

hihi.. ik heb ook die thee gekocht!! Zag er zo schattig uit!! Maar goed, de smaak moeten we er dan maar bij denken! ;-)