maandag 15 oktober 2012

**Herfstige juweeltjes**


Joepie ik heb lekker vakantie.
En alhoewel ik HEEL veel moet doen wat nog allemaal is blijven liggen, kan ik het niet laten om even wat kiekjes te delen.
Deze keer een aantal van mijn favoriete juweeltjes.

Ze zijn vrijwel allemaal niks waard en her en der bij elkaar gesprokkeld.
Toch maken ze een mooie herfstige indruk zo samen.
Altijd leuk om jezelf of je outfit mee op te fleuren!





Tegenwoordig ben ik helemaal "in tot the" oorklipsen.
Pijn dat ze doen, maar ja wie mooi wil zijn moet .... ......
Belachelijk eigenlijk, maarja ik kan het niet laten, ze staan zo leuk!
Zodra ik klaar ben met socializen gaan die "krengen" meteen uit mijn oren en dan komt de opgeluchte AHHH...
Vrouw zijn is zwaar,
maar o zo leuk!



3 opmerkingen:

Chrissie en Heidi zei

WOUW, echt juweeltjes!! Heerlijke kleuren! Speur jij ook bij kringloop en op rommelmarkten? 'k Zou graaaag een keer in je juwelendoos rommelen :-). En die oorklipsen...pfff, ben ik te kleinzerig voor. Heb twee paar hele leuke, maar ja, doet echt pijn ja! Hihi, vrouw zijn valt niet mee! ;-)
Geniet van je vakantie!

Anoniem zei

Wij hadden als truc om een wattenschijfje te pakken en er een stukje van te gebruiken als stootkussentje. Pijn lijden is voorbij maar toen ik nog danste, deed ik daar wel aan.

Groetjes,
Regine

m zei

leukweer die fotoos,maar het leukste vind ik als je zo lekker eerlijk schrijft . ik moet er altijd om lachen omdat het zo herkenbaar is leuk weekend. afz. m