dinsdag 9 oktober 2012

**Nieuwe look**

Blog ook lekker in de herfst/winter stijl.
Ben vandaag druk bezig met opruimen enz.
Het schiet helemaal niet op, want ik ben de hele tijd afgeleid en aan het klesse bessen.
Even een paar kiekjes van de keuken.
Na de woonkamer was namelijk ook de keuken aan de beurt.
Alle bonte bloemen spullen aan de kant en rustige tinten ervoor in de plaats.
Wat een geluk dat ik zoveel spulletjes heb om uit te putten:)




dit boekje lag in een kast op mijn werk.
Met oude plaatjes er nog bij:)
Ik mocht het hebben!!
leuk toch..



Drink snel mijn theetje op en dan even een uurtje of twee écht heel hard aan de slag!


2 opmerkingen:

Chrissie en Heidi zei

Wat een fijn sfeertje hier!!! Ben ook aan 't opruimen etc, maar heb hetzelfde probleem! Goed idee om nu ook ff aan te gaan poten... ;-)
Wie weet helpt het!!

Ciao!

LYNN* zei

Tja het is ook allemaal zo gezellig! Maar met je ogen gericht op één taak kun je ook nog best in korte tijd veel voor elkaar krijgen... veel succes!!