vrijdag 5 oktober 2012

Looks to love-create your own

Kleding is toch wel een van mijn passies
Ik houd ervan hoe je alles eindeloos kunt combineren
Elke dag een andere look die bij je dag/humeur past:
romantisch,preppy,stoer,chique,vintage
noem maar op!

HEERLIJK
Alle herfst/winter kleding hangt en ligt klaar in mijn kamer om aangetrokken te worden
Als het nu plots 25 graden zou worden zou ik daar serieus van balen
My mind is set on
**FALL**
HERFST
Moeilijk een eigen stijl te creeeren?
Denk gewoon aan wat je leuk vindt, wat past echt bij jou, voel je je prettig in?
Ga op zoek naar wat modebeelden, welke spreken je aan?

Koop nooit 1 ding in een kleur
Zorg dat je het ergens weer terug laat komen
(schoenen, sieraden, riempje, speldje, hoed, sjaal)
Denk niet te matchy matchy
printjes bij elkaar, ja!dat is juist speels

Oja en misschien nog het allerbelangrijkste:
BASICS in heel veel kleuren
Tips:
Op h&m kun je zelf looks creeeren op een soort "paspop"
leuk om eens mee te spelen
Op Elle.com kun je de laatste mode volgen om inspiratie op te doen

In mijn kast???....
hangt alles op soort: jasjes bij jasjes, jurkjes bij jurkjes, VEEL vestjes en alles is dan weer gesorteerd op kleur.
I know, gekkenwerk...maar zo heb ik het graag :)

Hoe doen jullie dat eigenlijk?

Geen opmerkingen: