dinsdag 2 juli 2013

*bizar carpet cleaning*

Zo leuk die Perzische tapijten, ik zocht er al bijna twee jaar een.
Een paar daagjes geleden lag het geluk op de loer bij een kringloopwinkel, een koopje!
Maar ja, dan kom je thuis met een vies, gebruikt tapijt en dan....

Ik kreeg een tip die ik jullie niet wil onthouden.

Je gelooft het niet maar komt ie:
1. koop scheerschuim 2. leg de mat op een droge plek, 3. wrijf de mat in met scheerschuim en laat het drogen 4. zuig de scheerschuim op nadat de mat helemaal is gedroogd.
KLAAR!
Tja, 't werkt wel....schijnbaar ook voor bankstellen en andere tapijten.
Oja, bijkomend geluk...het ruikt na de "behandeling" heerlijk mannelijk in huis:)

3 opmerkingen:

Chrissie en Heidi zei

Lucky you!!!! Je wachten is beloond! Als ik er ooooit één vindt ga ik je tip zeker opvolgen :-). Gaat die mannelijke lucht ook ooit weer weg? ;-)

Devereaux Noma zei

Woooow die is leuk! die kleur...lovely

LYNN* zei

@ Chrissie, het is hier nog steeds een en al mannelijkheid ;) maar denk dat het wel vervliegt op z'n tijd.