zaterdag 29 juni 2013

*summer where art thou?*

Het weer laat het even afweten (again).
Maar goed een leuke tijd begint bij je mindset.
De mijne:
 relax!blog!read!craft!sleep!eat...
and do it all over again!

Vakantie is begonnen, no more moeten, meer mogen.
Al het leuks dat even aan kant gezet moest worden kan weer worden opgepakt.
Zoals jullie al zagen aan de posts de laatste tijd (of eigenlijk de afwezigheid ervan) was het pretty druk in mijn leventje, maar goed ik heb er geen stress om gehad en bloggen dat doe ik om de fun, niet omdat het moet.
Maar eerlijk is eerlijk, heb t wel gemist.
 
Dus is mijn huis nu een mega zooi, zijn er wel tig klusjes die op mij wachten.
Ik zit ik er midden in lekker te bloggen :)
whoehoe

 
leuke relaxer voor deze zomer
Het bovenstaande zomerboek van Jongbloed
verkrijgbaar op de gelijknamige site
 
Very retro/Flow look-alike en errug leuk!
Lekker voor de zomer
die nu......zo blijkt even zoek is.
*SUMMER WHERE ART THOU?*

2 opmerkingen:

Chrissie en Heidi zei

Heerlijk, vakantie!! Hier nog vier weekjes aan de bak... Geniet er heerrrlijk van! Ik vind je plannen goed klinken! Ga je ook nog op vakantie?

Enjoy!
Liefs, Heidi

LYNN* zei

phoe nog 4 weekjes, dat is wel even een verschil!wij gaan heerlijk rondreizen door het mooie Italia :)