woensdag 30 mei 2012

Geel.....mijn nieuwe groen

 
GEEL!!! en groen...Mensen die mij kennen weten dat ik altijd alle gele bloemetjes uit de tuin heb getrokken, niet om in een vaasje te doen maar in de container.
Ditzelfde ook bij oranje trouwens...
Maar de laatste tijd koop ik steeds meer geel, pastelgeel als het ware maar voor mij een hele vooruitgang hoor:
GEEL!
Ik heb dit gele vestje gekocht van H&M en een heel leuk roze met geel kopje...wat een dropje!
Past goed bij mijn gele kaarsen :s...tja, misschien is geel wel mijn nieuwe groen?!Ik heb zelfs laatst geld uitgegeven aan gele bloemetjes voor in de tuin...Gaat wel erg ver vind je niet?
Laten we zeggen dat ik vooruitgang boek.. 



2 opmerkingen:

Chrissie en Heidi zei

Hihi, zoooo herkenbaar! Vorige zomer heb ik er ook uitgebreid een blogje aan gewijd :-). Qua kleding vond ik het ook altijd maar niks, maar sinds een paar jaar vind ik het zo leuk! En ook in huis is (licht)geel niet meer weg te denken... Maf is dat! Verder zijn we niet beinvloedbaar hoor ;-)

LYNN* zei

Wie weet komt er over een paar jaar nog kanariepietjes geel in huis... moet er nu niet aan denken!!brrr... ik ga jouw post eens opzoeken over jouw transformatie naar de gele kant :)