woensdag 30 mei 2012

Nog meer rozen....

Ik ben helemaal in de ban van de rozen.
Wat zijn ze mooi en wat ruiken ze lekker!
In de tuin komen er steeds meer knoppen bij, maar ik zal me voor de wereld gedragen en geen tweede vreugdedansje proberen hoor!

Op tweede pinksterdag ben ik lekker vroeg (6 uur op) naar een grote markt geweest!
Ik was blij dat ik er vroeg was want het was er al hartstikke druk.
Hieronder een aantal foto's van het mee naar huis genomen waar.
vestje,truitje,plaid,kussens,schilderijtje,kopjes,borden,vaasje.
Niet alles staat op de foto
want vooral deze drie waren een plaatje samen,
dus vandaag extra uitgemeten
rozengenot!




 Mooi boeketje he? heb ik gekregen van mijn schoonzus...vers uit de tuin:)
Deze hangt al een tijdje in de woonkamer te pronken:
Enjoy the little things in life,
for one day you'll look back and realise they were the BIG things

ENJOY
-X-

Geen opmerkingen: