zaterdag 26 mei 2012

Bloemenparade!

Een aantal foto's van de bloemen die te vinden zijn in mijn tuintje.
Er zijn er veel meer, maar ik wilde vooral de roos eruit laten springen.
Is het geen plaatje? Mijn eerste roos stond vanochtend vol te pronken in de tuin!
Ik slaakte zo'n harde gil ,gevolgd door een genant vreugdedansje, dat mijn man me droog aankeek
met de gedachte of er niet iets mis is gegaan ergens in de bovenkamer van mijn hoofd.

Maar ach ieder zijn eigen vreugde...
De mijne: de ROOS.
Hij ruikt ook nog heerlijk!

Even verderop in het dorp ligt een kwekerij die bij het kasteel hoort.
Daar heb ik die ontzettend mooie mand met bloemen vandaan (kadotje)
Je kunt er de hele zomer kleine boeketjes van maken...
Zowel binnen als buiten een bloemenparade!
GENIET VAN HET HEERLIJKE WEER!
FIJN WEEKEND


Geen opmerkingen: