dinsdag 19 juni 2012

The giving spirit!

Een hele tijd geleden ben ik met en met cadeautjes gaan kopen voor mensen ver voordat de grote feestdag is aangebroken.
Zo koop ik gewoon al heel veel spullen op markten of in winkels tijdens de uitverkoop!
En krijgt iemand veel meer voor hetzelfde geld
Daarnaast heb je altijd iets in huis om weg te geven.
Straks met Sinterklaas en Kerstmis ben ik reuze blij dat ik niet halsoverkop allerlei
aankopen moet gaan doen...
Die liggen dan al te wachten in de cadeautjeskast :)

Deze keer sloeg ik mijn slag bij een heel leuk zaakje dat Green Gate servies en textiel verkoopt.
Oei wat heb ik lekker veel ingeslagen als: keukenschorten, theedoeken
(heb van elk zelf een gehouden, zó leuk!) en hele leuke schattige Melamine mokken.
Wat een feest in mijn cadeautjeskast.
Nu maar hopen dat ik het weg kan geven hihi
Laat de Sint maar komen...
Maar eerst nog
**Zomer**
joehoe




Geen opmerkingen: