woensdag 29 augustus 2012

Colour grey....rest and peace

Ik houd van kleur, veel kleur, kleurtjes door elkaar
kleurtje hier en daar...
Soms loop je door je huis en denk je
AHHHH
Wat een boel spullen , wat een kleurtjes,
ik wil weer even rust, lekker robust, back to basic.
Past er wel bij zo met het najaar op komst en al.



Op de foto's hierboven een gedekte tafel voor een BBQ waar veel mannen kwamen.Mannen willen meat, veel meat en niet te veel spulletjes die in de weg staan om tot dat doel te komen.
Dus lekker robust, niet te tuttig maar toch met een vrouwelijke touch:)


Lekker even snuffen op de zolder, wat kussens er vandaan plukken en de stoere kistjes en dienbladen weer opgedoken...het tijdperk van de rust is aangebroken.
Wellicht heb ik nog meer kleur dan een gemiddeld huishouden maar voor mij is er nu even een tijdje lekker
RUST

Mijn heerlijke lounge bankje die 's ochtends in de zon staat ook even in rustige tinten omgetoverd.



 
*Zo makkelijk die taartonderleggers, heerlijk knutselspul!*


Bye!
Ik ga een boek lezen
RUSSSSTTT
:)

Geen opmerkingen: