zondag 19 augustus 2012

Life is like...


Na maandenlang mijn man aan de kop zeuren was het dan eindelijk zover.
We gingen een stukje fietsen.
Hij, als "die hard fietshater", heeft natuurlijk geen fiets, dus we puften de berg op om er een te lenen van zijn vader.
Daarna begon ons tochtje.
Eigenlijk wel ontspannen, het was nog vroeg, nog koel en we hadden een nobel doel: gezellig koffiedrinken  
bij een kasteel een aantal kilometer verderop!

Koffiedrinken werd ijs eten en mijn ouders kwamen ook gezellig langs bij het kasteeltje.

Maar dan de terugweg.
*zweten*puffen*berg op*lang leve Limburg*
Zelfs na een koude douche had ik nog een knalrood gezicht.
Het samen fietsen kan ik nu mijn leven lang wel vergeten denk ik.

Als ik 80 ben vraagt mijn kleinkind vast: "Oma wat heeft u gedaan tijdens de warmste dag van de eeuw"?, waarop ik moet antwoorden: "Nou kind, toen heb ik opa proberen te overtuigen van de charme van het fietsen"!

Is dat even gelukt :)




1 opmerking:

Chrissie en Heidi zei

Hihi, geweldig!! Fietsen met deze temperaturen...amai!!! Ik heb je quote gelijk gekopieerd, I like!! :)