dinsdag 11 september 2012

I'm singing in the rain......

Heeeerlijk lekker regen!

Kom net terug van een rondje hardlopen.....in de regen!
Niks is lekkerder, je moet toch douchen dus why not?
De enige tijd dat ik regen niet leuk vind is als het te lang duurt (week of langer)
of als ik helemaal ben opgetut.
Beide niet van toepassing voor vandaag.....dus ik geniet:)

Ben je ook een regenlover en struin je bij de eerste drup meteen naar buiten of zit je liever binnen waar het lekker droog en behaaglijk is?
**Misschien kun je wat met mijn tips voor een regenachtige dag**
En anders geniet gewoon van de mooie plaatjes die ik vond op Pinterest....
me loving Pinterest:)

**1**
trek je fleurigste regenlaarzen aan en get wet:)
 ga lekker naar buiten
wordt nat
spring in de plassen
ren een rondje, doe eens gek
daarna lekker een warme douche
mmmmm

**2**
veel mensen vinden het combineren van kleding tijdens een regenachtige zomerdag lastig
ja oké, laat de slippers maar even staan
kies een fleurig jurkje als contrast
hoe bloemiger hoe beter
trek je regenlaarzen eronder aan
beetje kil?katoenen vestje over je jurkje
zo kun je echt wel voor de dag komen!
ga je weg?
kies voor een paraplu die opvalt!

**3**
Voor alle mensen die niet weggaan en dat absoluut niet willen zodra de eerste drup op de grond spat
trek je slobberigste trui aan
drink thee
lees een tijdschrift
lak je nagels
ga uitgebreid in bad
scrubben, epileren, lotionnetje op
kijk je lievelingsfilm voor de 100ste keer
bel een vriendin
lees je favo blogs
doe een spelletje
knutsel of......
luister naar het heerlijke geluid van de regen
samen met jezelf

**have a nice rainy day**




2 opmerkingen:

Chrissie en Heidi zei

Ik vind regen NIKSSSS aan, dus ben blij met je laatste tips! Naar buiten in de regen...terrible! Verschil moet er zijn, dusss ;-) 's Avonds laat, in bed, dan kan regen me nog wel enigszins bekoren :-)

LYNN* zei

hihi dan wens ik je een paar heerlijke dagen binnen de komende week ;)