vrijdag 28 september 2012

Woonkamer up(to)date

Wat heb ik al lang geen foto's meer van mijn huis geblogt
Dat wordt wel weer eens tijd!
Na een goede poetsbeurt wordt er meestal van alles veranderd.
homelyhomely
Denk niet dat dit in een mum van tijd is gebeurd.
Ik loop van hot naar her met spulletjes, heb alles 100 keer in mijn handen en ZUCHT
na een tijd piekeren, overwegen en combineren is het dan weer helemaal naar mijn zin.

Heb wat nieuwe "stillevens" gecreeerd die ik met jullie wil delen.
Deze keer uit de woonkamer.

**De echte zomerse spullen zijn even naar de zolder verplaatst**
**Op de spiegel wat vintage foto's en inspiratie tekstjes**
Fall seven times, stand up eight

**Meneer konijn die uit een kopje verschijnt kan ook niet in een lade blijven liggen**
**De "gebreide vaas"(kringloop) eindelijk tevoorschijn gehaald**
**Mezelf getrakteerd op bloemen**
**Zeer schattige kussentje van H&M home op de bank**
**Geurkaarsje aan**

Wat is er beter dan thuis?
Lieve dames,
have a nice homely day :)





3 opmerkingen:

Chrissie en Heidi zei

Ach, wat heerrlijk! Krijg gelijk zin om bij mezelf ook aan de slag te gaan... Hier nog te veel zomerse invloeden, maar ik ben altijd zo bar slecht in dat herfstgevoel naar binnen halen!

Happy Weekend!

Debby zei

Leuk !!!

m zei

leuk ,wat is het mooi om nog met kleine dingen gelukkig te kunnen zijn .ik ben altijd weer verrast ,en word er positief van .liefs m.