zondag 11 november 2012

back@home...

Eventjes een kort verslagje van mijn weekend.

Dit weekend:

*heb ik 3 uur in de trein gezeten*
*waar ik de meest domme vragen heb gesteld omdat ik een treindummie ben*
*zong ik samen met Pearl in het EO-gebouw in Hilversum*
*kwam ik Andries Knevel in de wandelgangen tegen*
*werd ik buiten het gebouw aangehouden om in een modeblog te staan*
*heb ik geslapen in een ietwat vreemde B&B*
*kon ik geen foto's maken omdat ik mijn camera heb gesloopt*
*..dit wel erg dom is als je een blog hebt*
*zijn we in de stromende regen naar Utrecht gefietst*
*heb ik me rond gegeten tijdens een high tea bij KEEK in Utrecht*
*moest ik zondagochtend alweer vroeg op om te zingen*
*heb ik gegeten bij mijn ouders*
*ga ik nu chillen*

Iedereen die mijn blog in de zomer heeft gelezen over het fietsavontuur met mijn man (die niet van fietsen houdt),
snapt wel dat die keer in de hitte en deze keer in de stromende regen niet bijdragen aan zijn liefde, ik doe iets heel erg fout!
PFFF

Een hele fijne week



2 opmerkingen:

Chrissie en Heidi zei

Klinkt top!!! (buiten het fietsen in de regen dan....op dit vlak begrijp ik je man TOTALLY!) En een modeblog...hoe cool! Je outfit ziet er ook top uit!
:-)

m zei

totaal cool. blijf jouw belefenissen schrijven,want daar geniet ik van m