vrijdag 28 december 2012

Happy the... preppy

lookboard made by LYNN*

Happy the..preppy
Aangezien ik de kerstdagen met griep op de bank heb gelegen heb ik daar geen leuke verhaaltjes over te melden.
Maar hoera,
ben weer op de been en heb VAKANTIE.
Wat natuurlijk erg leuk is, is de uitverkoop die overal weer in volle gang is. HEERLIJK!!
Ik heb al een beetje nagedacht over leuke stijlen en heb wat ideeetjes hier en daar op fashionblogs opgedaan.
Zo wil ik liefst nog:
*een gekke grafische broek
*een witte oversised blouse
*zwarte korte laarsjes met hak
*een schakelarmband, goudkleurig
*kniekousen
*ach en nog veel meer, de hebberd!

Eén look vind ik al een tijdje leuk en wordt mijn volgende projectje om samen te stellen.
Jullie kennen het misschien al van de Tommy Hilfiger en Ralph Lauren collectie; de high school preppy style.
Zo braaf, helemaal leuk!




1 opmerking:

Chrissie en Heidi zei

Arme jij met je griep! Gelukkig is 't weer over! Wat vreselijk slim om een lijst op te stellen voorrrr dat je gaat shoppen :-) Heerlijk he, sale! Zie tot nu toe echter nog niet zo veel leuks. Enjoy en heeele fijne jaarwisseling!