zaterdag 26 januari 2013

thoughts*to think*to act*

 
Een tijdje lekker niks
is een klein beetje het motto voor mij dit jaar.
Natuurlijk lukt dat niet heel erg goed, maar het idee alleen is gewoon ontspannen!
No sweat-relax
 
Ik kocht afgelopen week de FLOW, een leuk psychologisch tijdschrift voor vrouwen met deze keer het thema:tijd.
 
Vroeger schreef ik al altijd graag in een dagboek, heel gevaarlijk natuurlijk want iedereen kan zomaar je gedachten lezen en
die waren, zeker in mijn tienerjaren, niet peachy.
Zo schreef ik als puber een keer iets lelijks over mijn moeder en vond ik de dag erna het woordje "bedankt" eronder.
Wat zou dat betekenen?

a. Ik heb mijn excuses aangeboden?
b. Een goed gesprek gehouden?
c. Mijn leven gebeterd?
NOPE
d.*een nieuwe verstopplek dus*

In mijn dagboek anno nu staan:
*blessings
 
*to do's
*teksten en uitspraken die inspireren
*frustraties
*verjaardagen
*bedenksels om anderen te helpen
*dingen om aan te werken

 
 
In de Flow zit een schrijfschrift waarin je nadenkt over je dromen en hoe je die zou kunnen bereiken.
I love it:)
*overdenken
*tot nieuwe inzichten komen
*afsluiten
*beginnen
 
Kortom...nadenken
een hobby wellicht en soms misschien wel een
"vloek".
Mensen die veel nadenken snappen wat ik daarmee bedoel.
*Fijn  weekend*
 
 


3 opmerkingen:

Chrissie en Heidi zei

Had mezelf vorig weekend de Flow kado gedaan... heerlijk tijdschrift he?! Nadenken, je dromen najagen, soms vind ik het TE leuk en soms ook vermoeiend... En soms zo frustrerend die verhalen (zie Flow) van mensen die gewoon stoppen met hun baan en gaan doen waar ze altijd van hebben gedroomd... Ja, ja, denk ik dan. Wie weet kom ik ooit ook nog eens zo ver ;-) Moet ik trouwens eerst weten WAT ik dan precies zou willen, want meestal is het probleem dat ik heel veel heel leuk vind!

Happy Weekend!

LYNN* zei

Ja heel herkenbaar....
Heb net zo´n periode achter de rug met al die gedachten, om gek van te worden. hihi
Genieten van de kleine dingen blijft de kunst, en dromen blijft eigenlijk ook wel gewoon te leuk!

Enjoy the weekend

m zei

dream your dream ,bless you liefs m