zaterdag 19 januari 2013

*week update*

**Afgelopen week**
*heb ik mijn man verrast op zijn verjaardag met ontbijt op bed
(moest wel lachen om deze uitspraak)
*hebben we die dag een uitgebreide lunch gemaakt voor familie
*verraste hij mij met een etentje van maar liefst 7 gangen
*at ik 3 stukken van deze taart....mmmm



*pasten we niet echt meer in onze broek op het eind van de dag
*kocht ik naast kleding dit canvas bij Primark
*ruikt mijn huis naar heerlijke hyacinten
*probeer ik weer mijn camera uit
*bedenk ik dat ik nog veel te leren heb
*ruim ik mijn servieskast op
*vind ik dit mooie stelletje

 *vond ik op zolder deze spulletjes weer
*heb ik ze toch weer terug gezet omdat het zo leuk staat:)
**dit weekend:**
*ga ik sleeen
*ook nog wandelen
*hoop ik dat dat de taart eraf traint
*ben ik gister weer uit eten geweest en bedenk ik dat het aftrainen een illusie wordt

fijn weekend!


2 opmerkingen:

Chrissie en Heidi zei

Conclusie: Het was vooral een 'lekker' weekje :-) En je sfeerfotootjes zijn heerrrlijk! Nog gefeli met je husband!

Fijn Weekend!

LYNN* zei

thanx!met nadruk op LEKKER ow jee waar moet dat heen met mijzelf!