vrijdag 29 maart 2013

WACHTEN*WACHTEN*WACHTEN*

 
En maar wachten...
*tot we eindelijk die sjaals, handschoenen en mutsen weg kunnen ruimen
* op de glorieuze tijd dat we de krabber op een verre plek kunnen verbergen
*het moment waarop we per ongeluk zonder jas naar buiten 
kunnen zonder de schok van ons leven te krijgen
*op de dag waarop we de oh zo mooie plantjes kunnen kopen voor in de tuin
*en...die ook écht in de grond kunnen zetten zonder dat ze meteen kapot vriezen
*op het moment dat we stoppen de energiemaatschappijen te spekken
*op jurkjes, rokjes, panty's, ballerina's, vrolijke kleurtjes en vrolijke mensen
 
OP DE LENTE!!!
ach ja weer een die klaagt over het weer
maar ja wat moet je anders, it stinks!
Mijn welgemeende excuses aan jullie allemaal voor de blog
(opvrolijkertjes) waarin ik schreef dat de lente
(wat het weer betreft) 3 weken eerder komt sinds 1988
NOT
wat een deceptie
Mea culpa

Ik kan dus alle winterkleren die ik eergisteren , optimistisch, heb opgeborgen als een soort statement
weer achter uit de kast trekken...
brrr ik heb ook mijn sloffen weggegooid,
had ik ze nog maar gehouden met gat en al....
 
MAAR
we laten ons niet kisten, toch dames!
We gaan gewoon
ons huis vol zetten met lente bloemen en
onze tijd binnen goed benutten door bijvoorbeeld:
*alvast lente setjes te verzinnen met je kleding,
zodra het warm is verspil je geen tijd aan je outfit en kun je meteen naar buiten rennen!
inspiratie:
Sunny
 soft
 tough


 
 
 
 
 
 
 


1 opmerking:

Devereaux Noma zei

Haha...heb met een smile het gelezen!