woensdag 10 april 2013

Bloemetjes, zonnetje en ....

Eindelijk wordt het komend weekend dan écht
lente!!!
Bloemetjes, zonnetje en....
Weer nieuwe pics van vrolijke hoekjes in my home
 
Deze week:
*ma: kocht ik het FLOW naar buiten boek die ik tot mijn grote verdriet nog niet hebben kunnen bekijken
 
*di: heb ik mijn vrolijke masking tape collectie eens op de foto gezet
*woe: ben ik na mijn werk door het huis geracet en heb ik alles opgeruimd en "gepoetst" *blink, blink*
*do: wil ik op de fiets (stuntelend waarschijnlijk) plantjes gaan halen en die planten in mijn tuintje
*vrij: kan ik eindelijk mijn Flow naar buiten boek eens bekijken misschien ?
  *zat: ga ik naar de retrobeurs in Utrecht! joehoe
met fotocamera deze keer (I hope) vergeet 't ding altijd
*zon: doe ik 's middags alsof ik niet thuis ben en geniet ik van mijn pas geplante plantjes en .....de ZON!
 
EN JULLIE
nog plannen deze week?
LOVE
LYNN**

 
 
 

 




1 opmerking:

M zei

fantastiese vooruitzichten ,ga ik ook doen liefs M