donderdag 12 april 2012

Stapel op servies of servies stapelen?

Ik heb echt een zwak voor servies, alleen vanwege de geringe plek moet ik me inhouden.
Tegenwoordig spaar ik oude theekopjes, het liefs in pastel tinten,
maar als ik voor een kopje val gaat hij mee!
Het staat zo sierlijk op de tafel, je krijgt bij zo'n mooi kopje meteen een koninklijk gevoel.
Alsof de thee lekkerder smaakt en het nog gezelliger wordt :)
Het leuke is dat je het gewoon in een leuk hoekje kunt plaatsen en er eindeloos mee kunt stapelen
Gewoon leuke kleurtjes bij elkaar sprokkelen en stapelen maar!
Ook trouwens heel leuk als lampjes maar daar heb je een handigerd voor nodig, jammer!

Ik spaar sinds een jaartje ongeveer ook het vrolijke pip servies
hierboven al een glimp van mijn kastje met het servies erin
op de blogg:wit en bond vond ik wat andere foto's in deze collage te vinden
zoooo leuk...
check out mijn nieuwste aanwinsten
zijn 't geen snoepies?
dit bordje is een droom                                     

geen stapel combi deze twee maar wel schattig.


 

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuke blog weer.....ik ben ook zo gek op servies.....heerlijk!!!