zaterdag 14 april 2012

Pretty Pastel...

Een zoete collage om iedereen wat op te vrolijk met dit sombere en natte weer!
Wat een prachtige tinten he?
Ik dacht dat de mode van dit jaar niks voor mij zou zijn(felle kleuren)
,maar ik ben hiermee helemaal tevreden.
Bij H&M kun je o.a. het schattige t-shirtje vinden met het hertje.
Ik heb dan geen dochter maar ohh wat een snoepje.

De broek linksboven heb ik geplaats om de mooie binnenkant.
Hebben jullie dat ook, een tasje, jasje of broek waar een ontzettend leuke binnenvoering in zit? 
eigenlijk veel te leuk om te verstoppen...

2 opmerkingen:

Chrissie en Heidi zei

Hoi Lynn!

Wat een leuke blog heb je!! Je blognaam alleen al is super! Hi hi en onze fotootjes in je blogje, we voelen ons vereerd! Heerlijk he, servies verzamelen en ja, zoooo verslavend!

Veel blogplezier en tot blogs!

LYNN* zei

He Chrissie en Heidi,
Wat leuk dat jullie reageren, mijn voorbeeld dames haha..
Toen ik dat leuke fotootje zag van take a sip of creativitea wist ik meteen dat dat de naam zou worden voor mijn blog.
so thanx for the inspiration!!

Tot blogs,