donderdag 19 april 2012

Wie schrijft die blijft...

Dit ladekastje is de perfecte plek om wat van mijn knutselspulletjes in op te bergen.
Hij zit alweer bomvol met lintjes en plaklettertjes en leuke papiertjes, tja je moet toch ergens je spul kwijt!

 

Ik heb dit briefpapier op de kop getikt op een markt....wat romantisch eigenlijk: briefpapier!
Tja, het digitaal tijdperk heeft zo zijn voordelen, lekker snel op de hoogte zijn van het leven van je vriendinnen of eventjes dat leuke truitje kopen op internet.
Ik kijk eigenlijk elke dag  minstens (en meestal heel veel vaker dan )één keer of ik mail heb, een facebook berichtje of om te kijken of jullie mijn blog hebben gelezen:)Hoe noemen ze dat ook alweer? Oja, INFObesitas!Guilty... :S
Daarnaast spiek ik ook even op andere blogs en knutselsites of ik nog wat leuks kan spotten, gewoon mooie plaatjes om van te genieten, heerlijk!

Wat zou het leuk zijn om elkaar weer eens een brief te schrijven.
Zittend voor het raam aan je bureau met mooie krulletters krassen over het papier...en daarbij niet te vergeten een klein vleugje parfum erop spuiten.
Kaarsenvet op de envelop laten druipen en een leuke stempel erin drukken.
Zucht...die goeie ouwe tijd!

do I need to say more?dit kun je toch niet laten liggen?


Mijn stapelhoekje..
De takken heb ik op de kop getikt bij intratuin, nep natuurlijk dus voor altijd een plaatje in mijn keuken...
Of waar ze de volgende keer ook komen te staan. Sommige dingen staan overal leuk!
De theemuts van GreenGate heb ik  van mijn schoonmoeder gekregen.
Ze hebben zulk leuk servies.
Laatst weer 3 kopjes gekocht (zonder oortjes,dat drinkt zo lekker!)
Check de site, echt een kijkje waard!
http://www.greengate.dk/

Geen opmerkingen: