zaterdag 21 april 2012

(vrij)gezellige high tea


 Een tijdje terug werd ik gevraagd om de aankleding van een high tea voor
 mijn rekening te nemen en jawel hoor vandaag was het zover om al mijn hersenspinsels hierover in uitvoering te brengen!!Het was ter ere van een vrijgezelle dame die 13 andere "bruidsmeisjes" met zich mee bracht, drukke boel dus!En dus ook te weinig plaats in mijn home sweet "little"home.
Waarom niet in de tuin? ja, dat is toch wel het ideale plaatje, lekker in het zonnetje, vogeltjes fluitend om je heen en af en toe een lekker briesje onder het genot van een kopje thee. 
Maar wij wonen in een kikkerland en dus ging dat natuurlijk niet.
De hagelstenen kwamen met bakken uit de lucht vallen, dus dat zegt voldoende!
Gelukkig wilde mijn man wel even met mij een paar meubels uit huis slepen
(GERM...)
Heb aan het plafond een touw gespannen en daar de lampionnen uit de tuin aan gehangen, dat geeft wel extra sfeer!Alle kopjes konden eindelijk uit de kast en ook het zilveren bestek is weer eens opgepoetst!
Ik moet zeggen het is even werk maar ja de voorjaarsschoonmaak heb ik nu tenminste ook al gehad!

Deze kaartjes zijn niet nep maar echt!
Ik heb een avondje geknutseld en voila iedereen een naamkaartje
of ja eigenlijk een initiaal kaartje, een leuk aandenken!


 Alle kleine vaasjes van stal gehaald, zo schattig met een soort van veldboeketjes erin..
Ik zeg bewust, soort van,
Ik heb namelijk alle gele en oranje bloemen uit het veldboeketje weggelaten(die horen er eigenlijk wel in),
maar ja, dat paste er niet echt bij en het zijn ook niet echt mijn kleuren.





8 opmerkingen:

Elien zei

Wat ziet dat er gezellig uit! Mooi gedaan! Liefs Elien

LYNN* zei

Dank je wel Elien...
:)

Chrissie en Heidi zei

Het ziet er super uit!!! Heel gaaf, wat leuk om dat te mogen regelen, maar ook vast veel werk! Ziet er geslaagd uit, hoor!

Fijn Weekend!

LYNN* zei

Thanx!
Veel werk maar zo'n leuke reacties van de meiden, dat maakt je dag en al het werk dan helemaal goed!
Fijn weekend!
X

Nadine zei

He lieve Lynn,

De high tea was fantastisch goed verzorgd en zo'n lieve gastvrouw! Net even heerlijk op je blog liggen neuzen, echt wat voor jou, het enthousiasme voor het kleine bijzondere spat ervan af. Je bent bijzonder meid, net zoals elk klein bijzonder detailtje in jou huisie :) Love you!

Liefs,
Nadine

LYNN* zei

Wat lief:)
Thank you...
word er helemaal verlegen van!

Anoniem zei

Heel leuk, ziet er geweldig uit! Liefs Esther

LYNN* zei

Bedankt voor je berichtje Esther...
Dikke kus, LYNN*