dinsdag 24 april 2012

Vintage feel...

Vandaag mocht ik voor het eerst in mijn leven als fotomodel fungeren.
Ik kreeg meteen al de kriebels, want ik weet niet wat ik altijd doe zodra ik een camera zie.
Hoe dan ook ik was natuurlijk wel vereerd en het leek me erg leuk om eens te doen.
Gisteravond als voorbereiding eens even lekker gedoucht, maskertje op, wenkbrauwen bijgewerkt, outfits uitgezocht...dat laatste duurde erg lang trouwens en nu ligt alles overhoop, zucht.
Uiteindelijk is het een kanten jurkje geworden met zwarte legerlaarsjes, een zwart boyfriend fit jasje, een strohoed en mijn nieuwste aankoop: een ketting met vogelkooitje en minivogeltje erin:)
Daarnaast heb ik een oude fotocamera van de zolder geplukt om het geheel compleet te maken..
Very vintage!

Toen de zon een beetje doorbrak zijn we naar het bos gegaan dat 50 meter van mijn huis ligt.
Alle tassen meegesleept en ook nog een oude stoel, wellicht konden we die ook nog wel gebruiken.
Tja en dan het poseren...
Natuurlijk ben ik hopeloos, waarom is het voor de spiegel altijd zo makkelijk?
(niet dat ik daar vaak voor poseer trouwens)
 Elke keer als ik die lens zag verstijfde mijn hele lichaam en verstrakte mijn mond, hilarisch!
We hebben dan ook heel wat afgelachen...Naast dat het ook gewoon hard knock life was;
op slijmerige boomstronken klimmen in de stomende regen(kwam de stoel toch nog van pas), met je haar zwaaien, en nog eens en nog eens en ja je raadt het al.... nóg eens.
Ik moet zeggen dat de zeer creatieve fotografe wonderbaarlijk mooie plaatjes kon schieten.
Al was het dan vooral geslaagd wanneer ik net de andere kant opkeek :)
Zodra de foto's klaar zijn zal ik er een paar met jullie delen, kunnen jullie meteen haar geweldige collectie tassen en sierraden bewonderen.
Nu lekker genieten van een warm kopje thee, uit weer en wind..
of nog een lekker warm badje misschien?
Have a nice evening

 

1 opmerking:

Chrissie en Heidi zei

Leuk!! Ben benieuwd! Kom maar op met die foto's :-)