vrijdag 27 april 2012

Inspiration....dreamgarden

Een impressie van hoe mijn dreamgarden eruitziet.
Lekker picknicken met gezellige spulletjes om je heen, een groot smeedijzeren bed boordevol kussens om je tijdschriftjes uitgebreid te kunnen lezen. Ohhh die luikjes! WAUW!
Natuurlijk mag de grote boom niet ontbreken, het liefst een treurwilg...boordevol lampionnen met theelichtjes die gezellig flikkeren. Een tafel eronder waar gezellig gegeten wordt met vrienden en familie.
Als het zonnetje zich weer laat zien zal ik ook een aantal leuke foto's van mijn tuin maken.
Tot die tijd kunnen jullie genieten van deze leuke pics..
BTW, de fotoshoot foto's komen eraan...heb ze nog niet ontvangen,ben reuze benieuwd!
Nu lekker onder het wolletje en morgen op naar de markt.
Mijn bevindingen zal ik met jullie delen, oja...
we zullen vast wel weer wat leuks op de kop tikken!


foto's van Welke.nl

Geen opmerkingen: