maandag 30 april 2012

Wie zoekt...die vindt

KONINGINNEDAG!!Heerlijk hè zo'n dagje vrij !
Vanochtend om kwart over 6 uit de veren en op naar de vrijmarkt...
Tja je moet er wat voor over hebben om leuke dingetjes op de kop te tikken.
De markt was zooo leuk.. lekker in het park met prachtige bomen in de bloesem en water overal om je heen. Kinderen die spelen op hun viool, trompet en ja zelfs de harp werd meegesleept.
Overal verleidingen als brownies, cupcakes, appelflappen en versgeperste sinaasappelsap.
In de collage kun je al wat dingen terug vinden die na veel gezoek en gepingel een nieuw huisje hebben gevonden. Bijvoorbeeld deze oude pastelkleurige kopjes van California (oud Maastrichts aardewerk) kon ik niet laten liggen en de fruitbowl evenmin.
Kom maar op met de aardbeitjes.

 Toen ik thuiskwam heb ik even lekker in het zonnetje mijn nieuwe kalligrafeerpen uitgeprobeerd in een van de leuke frames die je kunt vinden in Daphne's diary. Dit tijdschrift is een aanrader voor iedereen die van mooie romantische plaatjes houdt.
Er zitten ook nog eens heel veel leuke labels in die je kunt gebruiken om aan cadeaus te hangen of gewoon ergens neer te leggen. I like.
Mijn "nieuwe" oude pen doet het super, leuk toch om mooie kaartjes mee te schrijven.
Hier even wat probeerseltjes
ja,ja ik moet nog veel oefenen maar goed..toch leuk!

Cup of tea???
Met deze sjablonen kan ik weer aan de verf!
Nu nog even een kaal plekje muur zoeken, ik denk dat het de keuken wordt..
In een kast zou het ook heel leuk kunnen staan, niet?
of op een wit tafelkleed of...
Heb je leuke creatieve ideeen voor deze sjablonen laat een berichtje achter en wie weet
zie je de volgende keer jouw idee met jouw naam wel terug in een van mijn fotocollage's


Deze super gave krat mag gaan pronken op mijn nieuwe transportfiets!
Over een paar daagjes komt mijn splinter nieuwe fiets binnen en kan ik kijken of het allemaal wel lukt met de krat.
Ach weet je anders kan hij toch ook leuk in de tuin, wie heeft er nu geen leuke plek voor een krat?


Leuke ochtendjas he?
Ben er erg blij mee:)
Lekker 's ochtends buiten in die ochtendjas ontbijten tussen mijn plantjes.
of lunchen als hij heel erg lekker zit..

Jullie nog leuke koninginnedag koopjes?
En laat gerust een leuk sjabloonideetje achter!!



2 opmerkingen:

Chrissie en Heidi zei

Wat een ge-wel-dig leuke aankopen!!! Ik was wat dat betreft te laat... Helaas pindakaas...

LYNN* zei

Je had het er helemaal leuk gevonden!
Zo'n leuke sfeer...
Volgend jaar beter:)