vrijdag 11 mei 2012

Het nieuwe leventje van een jampot...

BONNE MAMAN, jum jum jum!
Natuurlijk de lekkerste jam die er bestaat!
En voor mij moet het dan wel aardbeienjam zijn.
Naast al dat lekkers houd je er ook nog iets leuks aan over; een jampot met
erg leuk geruite deksel..

Hij is ook nog eens multifunctioneel, wat wil je nog meer?
Ik heb hem al gebruikt als theelichtje met een leuke strik om de rand.
Dan kun je hem gebruiken als voorraadpotje, ik doe er hagelslag ,muisjes en ander lekkers in!
Of knutselfrutsels die in de weg liggen..leuke label erop et voila.
 

Het mini potje is voor het zout, staat allemaal weer net wat leuker op tafel dan een pak, toch?
Laatst vond ik ook erg leuke andere  ideeen wat je met de potjes kunt doen, check ze hieronder.
De zomersneeuw ga ik zeker maken en dan nog die cadeautjes...wat snoepig!
Hier nog even een eigen snelle creatie voor mijn trouwste blogfan:
Mamsie... die dit waarschijnlijk dan al voor zondag heeft gezien : s




Niet weggooien dus, geef deze jampot een nieuw leventje en je zult er wederom van smullen ;)




 

Geen opmerkingen: