vrijdag 8 juni 2012

Hup Holland...voor dames


Peachy....
Heerlijke kleur want je lijkt er 10x bruiner in dan je bent!
Denk je dat ik mijn nieuwe peachy trui morgen voor het Nederlands elftal kan dragen of gaat dat te ver?

Het is officieel een verre nicht van oranje, dus ik vind het wel kunnen!
Een goede smoes om hem te kopen en een te verantwoorden koop, het is namelijk om ons eigenste kikkerland te steunen!
HUP HOLLAND HUP


Moet je mij horen, ik houd niet écht van voetbal (niet verder vertellen hoor)
maar ach de sfeer die er zo omheen zit en mijn man die helemaal in z'n nopjes is.
Als ze winnen althans, het heeft wel wat!
Dus dames, oranje niet echt jouw kleur?
draag peach...back me up here!
EN
Ik kan het EK kijken met een hele nieuwe frisse en heldere blik!
Ik draag lenzen, maar sinds vandaag ook af en toe een bril..
Hier issie dan, een hele grote, goofy bril TADAaaaa!

Heel veel EK kijk plezier!
FIJN WEEKEND!

 

2 opmerkingen:

Chrissie en Heidi zei

Ik ben helemaal VOOR.... stylish verantwoord 't EK kijken :-)

Have Fun!

Je bril is cool!

LYNN* zei

Thanx....
Nu nog winnen want das nog niet zo makkelijk schijnbaar!!