maandag 11 juni 2012

Getting organised...



Het weekend zit er alweer op!
Zaterdag was ik onverwachts ineens op de EO-jongerendag.
Ik werd vrijdagavond opgebeld met de vraag of ik nog mee wilde, want er was een kaartje over!
JAHAHA tuurlijk wilde ik mee!
Het was echt te gek, Casting crowns en EK kijken met 30.000 man.
Daarnaast ben ik stiekem opgegeven om te zingen voor Pearl Jozefszoon.
Oei wat werd ik zenuwachtig toen ik dat hoorde..
Het was erg leuk natuurlijk, dat geeft wel een kick!
Als ik win, krijg ik een zangworkshop van Pearl.
PICK ME, PICK ME
Ben benieuwd...



Vandaag lekker weer thuis, dat verveelt nooit.
Extra genieten van de rozen, in de tuin staat de hele struik nu in bloei en binnen:
.pioenrozen!Ze staan juist extra leuk in een kan in plaats van een vaasje.
Deze foto is alweer een paar daagjes geleden en nu worden het al echt flinke bollen..
Genieten genieten genieten.

Ben vandaag ook even bezig geweest met het pimpen van een oude klapper.
Daar kan dan mooi alle oude rondslingerende papieren in van vergaderingen etc...
Met leuke plakfolie , frutsels,
vintage papierblok, allerlei tijdschriften en kaarten aan de slag gegaan en voila!
Mijn gepimpte unieke opbergklapper!
Ben er blij mee....:)









 

Deze map is waarschijnlijk vroeger gebruikt om oude platen (LP's) in te bewaren. Ik bewaar er allerlei losse knutsels in, leuke knipsels en ook naaipatronen die ik nog eens wil gebruiken.
Organised en leuk om neer te zetten in je huis.

HAVE A NICE
ORGANISED*DAY*

1 opmerking:

Chrissie en Heidi zei

Leuk, leuk, allemaal leuk!!