vrijdag 15 juni 2012

Blijde vondst!!


JEEEIII!!
Afgelopen week kreeg ik een mail dat ik de zangworkshop met Pearl heb gewonnen!
Das écht HEEEL leuk!!En had ik helemaal niet verwacht.

Ben benieuwd hoe dat dan zal gaan...
Hmmm krijg er de kriebels van
HELP!

Even over vandaag...
Na een (VEEL TE) lange tijd ben ik weer eens heerlijk ouderwets gaan snuffelen bij de kringloopwinkel...
Mijn hart maakte een sprongetje toen ik deze pastelkleurige kommetjes vond,gewoon zomaar tussen een paar glazen en bierpullen verstopt..
Lucky me!!
Ben er echt HEEL erg blij mee :)
Daarnaast heb ik ook een aantal schattige oude Royal Albert kopjes erbij,
alsof ik daar nog niet genoeg van had?
Mijn kastje begint al erg vol te raken, maar ik overtuig mezelf dat ik ze nodig heb want stel je voor ik krijg bezoek of "moet" binnenkort weer eens een high tea geven tja dan heb je toch wel zeker een voorraad nodig..???....TOCH?

Ook op de kop getikt:
*roestvrij stalen messen*
*super cute doosje, voor mijn frutsels*
*onderzettertjes met kant en pastelstofje*
(dit laatste moet ik wel nog even voorzichtig schoonmaken)





Daarnaast geniet ik vandaag van mijn nieuwe Daphne's Diary..

Altijd leuk om in te snuffelen en inspiratie op te doen!
Zoals deze overheerlijke peertorentjes,
die kun je toch niet weerstaan?
Nu snel wat BBQ inkoopjes doen en OP naar de BBQ/KARAOKEavond!
joehoehoe kan ik alvast oefenen voor de zangklinic
Hmmmmm HELP!
komen de kriebels weer

FIJN WEEKEND


4 opmerkingen:

Chrissie en Heidi zei

Gefeliciteerd, wat gaaf!!! En je vondsten vind ik jaloersmakend!

Happy Weekend!

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

Wouw wat geweldig allemaal zeg.
Ik kan me goed voorstellen dat je daar blij mee bent.
En wat een heerlijk blog heb je zeg.
ik ga je volgen.
lieve groetjes Margarita

LYNN* zei

Hey Margarita, leuk dat je me wilt volgen...
Nu wordt het weer net een stukje gezelliger.
Ga jouw blog snel bekijken!
liefs LYNN*

Anoniem zei

super leuke vondsten... dat blik ... wauw!!! je blog wordt steeds leuker!! super!!