zondag 17 juni 2012

Monet in Bemelen

Wat een heerlijk weer!!
Ben vanmiddag met mijn ouders naar een markt geweest in Bemelen.Ze vertellen me er al een paar jaar over, maar omdat het steeds vaderdag is of omdat het op zondag is ben ik elke keer niet gegaan, tot vandaag!
Ik heb er zeker geen spijt van.

Wie sjoen is os Limburg!
Een prachtige omgeving met grotten, boerderijen, weelderige tuinen en kronkelige paadjes.
We hebben genoten van de heerlijke zon terwijl we een kopje thee met versgebakken abrikozenvlaai aten op een van de velen hofjes van de boerderijen.
De tuinen leken wel op een schilderij van Monet, met klaprozen, ridderspoor, vrouwenmantel, lupine en nog veel meer moois waar ik de naam niet van weet!
Het is mijn droom om zo'n prachtige weelderige tuin als Monet in Giverny Vernon te hebben, een waar je duizend "veldboeketten"van kunt maken en je dan nog je hele tuin vol hebt staan.
Omdat ik mijn camera was vergeten heb ik wat foto's van Bemelen en de markt opgezocht.
Hier een kleine impressie:

Hier linksonder een geweldige B&B, tenminste van buiten...
Ik heb er niet geslapen maar dat lijkt me wel wat!
De foto's met de prachtige bloemen zijn uit de tuin van Monet.


De vondsten op deze markt komen er natuurlijk ZEER spoedig aan
:)

Geen opmerkingen: