dinsdag 24 juli 2012

De verrassing...

 SURPRISE!!
Nee geen vrouw uit een taart, vuurwerk of een paard waar je een paar rondjes op mag rijden.
nee...een nieuw huis...
Nou ja niet helemaal nieuw, hij stond er al, maar helemaal opgeknapt!
Mijn ouders hebben zich helemaal te blubber gewerkt in de twee weken dat wij weg waren.
Eigenlijk had ik ze gevraagd om op de papagaai te letten....Maar naast een gelukkige papagaai:

*Een prachtig nieuw hokje in de tuin onder de carpoort, kan ik van die hoek ook eens mooie foto's maken.
*Een nieuw geverfde keuken met nieuwe vloer.
*En heel vele kleine rotklusjes, die alles zo veel netter en mooier maken!
HOERA
wat een verrassing
Ik had natuurlijk zelf de vloer van de keuken en de kleur voor de muur al uitgekozen, van de oude houten vloer werd t hokje gemaakt, maar ik kon niet dromen dat het allemaal zo mooi zou worden!
Dat is nog eens leuk thuiskomen:)
grijs blauw op de muur

de vloer...


het hokje...




Mijn ouders zijn helaas niet te huur,
ook niet for sale
Fijne zonnige week gewenst!!

2 opmerkingen:

Chrissie en Heidi zei

Wat heerrrlijk en wat mooi!!! Niet te huur en niet te koop, jammer hoor ;-) Geniet van al het moois!

LYNN* zei

Dat doe ik zeker!!!
thanx X