donderdag 26 juli 2012

Koopjesjacht


Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar met al die uitverkoop word ik nogal hebberig!
Heb speciaal vandaag een markt geweerd om niet alleen maar met koopjes bezig te zijn.
Maar ja..... nu is wel de tijd om toe te slaan.
BUY BUY BUYIk zie de woorden SALE in mijn dromen dansen, een beetje als in de film
"confessions of a shopaholic"
(hilarische film trouwens)

Naast heel veel winkelkoopjes vind ik op markten ook altijd erg veel
Ik ben niet vies van tweedehands, nooit geweest...
ook voordat het helemaal hip werd.
Check mijn tweedehands buys bijvoorbeeld dit schattige rokje,
die veel te kort is maar ik in de herfst/winter ga dragen met maillots en een ruime blouse erin!
*Links boven een super leuk truitje van het merk, American vintage
(leuk onder een blazer op een stoere broek)
 en een jurkje van Pull and Bear...*
~TIP TIP TIP~
Het is erg leuk één van de Pull and Bear lookbooks eens te bekijken op hun site....I Love it!

Veel shopplezier
Ik sta morgenvroeg om half zeven weer klaar voor de volgende markt.
1 markt weigeren is nog één ding..... maar 2?
sommige dingen zijn teveel gevraagd hihi
Fijn weekend alvast!



Geen opmerkingen: