zondag 29 juli 2012

ORANJE~OKER~GROEN~GOUD~COLORBLOCK~

 De vorige keer schreef ik- toen nog vol moed-  dat ik om half 7 's ochtends op weg naar een markt ging.
Het opstaan viel niet mee...maar wat een geweldige dingen heb ik kunnen vinden.
Deze keer vooral kleding en sieraden.
jurkje~veel oorbellen en kettingen~vestje met vogeltjes~
~++++nog veel meer voor een andere keer~
Vroeger droeg ik veel aardetinten(wat ik nog steeds erg mooi vind), maar kleuren combineren is erg leuk, fris, gewaagd en hip.


Ik kon niet wachten om met alle mooie kleuren collages te maken.
Dus vandaag lekker in de tuin foto's gemaakt.
Mooi staat het bij elkaar he?
Groen met oranje, knalt echt!!
Okergeel en groen is ook stunning

 Camelkleurig leer en goud maakt  het weer echt stijlvol.
+mijn verjaardagstas van struisvogelleer(sorry bird)...
een echte match!
Fijne kleurrijke zondag allemaal
:)

p.s. zijn de knoopjesoorbellen niet het einde?


Geen opmerkingen: