dinsdag 31 juli 2012

**Happy B-day**

 
Afgelopen zaterdag -mijn verjaardag- was het niet het stralende weer dat ik had gehoopt.
Ik droomde van een tuinfeest met lampjes en lekkere hapjes en veel gezelligheid.
Maar het regende dus weg droom!
Die droom moet wachten tot het weer lekker mooi weer is...
PLAN B
Onder het afdak een lunch met de ene helft van de fam. en daarna gezellig dikdakken met de 2e helft van de fam. heel gezellig!
Mijn man was de baas over de hartige hapjes:
*panini's*salade met mozarella en balsamicoazijn*tonijn en zalm sandwiches*pannenkoeken met nutella*
Ik was de baas over de zoete gerechten:
*scones*aardbeientaartjes*kwarktaart*brownies met witte chocoladetopping*soesjes*bananeneclairs*
YUMMMMIE!
 Een aantal fotogenieke kado's
Naast die mooie tas in mijn vorige post*abonnement op ariadne at home*
klimroos*daphnes diary*lots more


Al met al lekker verwend...
Nu de zon nog!!!
Kom zon
Kom kom

Geen opmerkingen: