zaterdag 4 augustus 2012

**De grote uitdaging**

***GERECHT***
kip pesto*zelfgemaakte croutons*rucola*geroosterde cashewnoten*gebakken aardappel*knoflook/citroenboontjes*op een oude broodplank al la Jamie*

**JAMIE OLIVER**
Naast dat hij de gunfactor heeft omdat hij een Nederlandse is getrouwd, is hij natuurlijk een fantastische kok die koken leuk maakt.
Ik houd niet echt van koken, tenminste niet als ik moe thuiskom van mijn werk en dan nog iets moet gaan klaarmaken.
Maar in vakantie en tijdens vrije dagen is het leuker om eens wat nieuws uit te proberen.
Meestal tijdens werkweken val je terug in je oude vertrouwde gerechtjes.
Niks mis mee, alleen na een tijdje een beetje SAAI!

???Kennen jullie de film Julie & Julia????
Hierin gaat een blogster die van koken houdt de strijd met zichzelf aan.
Elke dag kookt zij een recept uit het legendarische kookboek van "Julia" (Meryl Streep)
Een gezellige film, zeker als het verhaal terug gaat in de tijd, de tijd waarin Julia haar faam maakt in de kookwereld.

**NU DAN DE GROTE UITDAGING**
Mijn man en ik hebben een PACT gesloten..
We hebben samen twee kookboeken van Jamie Oliver doorgebladerd, alles wat ons lekker leek hebben we gemarkeerd.
De komende tijd koken we elke week  één nieuw recept van Jamie Oliver.
Er zullen er vast een aantal de revu passeren
op dit blog.

WE GAAN DE GROTE UITDAGING AAN!
Misschien jij ook?
LOTS OF LOVE
LYNN*

1 opmerking:

Elien zei

En de recepten die je probeert vemeldt je op je blog? Super leuk idee, en die film, heerlijk! Heb ik van genoten! Succes! x Elien