woensdag 8 augustus 2012

Tijdmachine...


Toch leuk als je op zolder ineens oude foto's tegenkomt.
Mijn vader als kleine jongen en mijn opa en oma nog fris en fruitig.
Zet me aan het denken

Als er ooit een tijdbreuk gevonden wordt en we terug kunnen reizen in de tijd....
waar zou ik heen gaan?
Egypte? te warm
Romeinse rijk?  te luguber
Middeleeuwen? te basic
Misschien wel de 19e eeuw???
*****
maar dan ben ik natuurlijk heel rijk en hoef ik alleen maar piano te spelen,
 met een net pinkje thee te drinken en de hele dag te lezen...
Het lijkt me wel wat in een ruisende jurk, vol met dure stof in de nieuwste mode uit een ver land, kanten handschoenen, een kamermeisje die je haar mooi maakt, 
dansen op een bal waar zeer rijke huwbare mannen in mijn balboekje hun naam optekenen
100 keer mijn haar kammen voor ik naar bed ga
wat een leven
**ZUCHT**

Waar zouden jullie heen gaan?



take a sip and dream on....



2 opmerkingen:

Chrissie en Heidi zei

hihi... dat klinkt goed!
Wij drinken een kopje thee mee!
Groetjes, Chrissie en Heidi

m zei

je moet schrijver worden en een boek publiceren,ben je goed in .Dit stuk is weer heel leuk ,om te lachen ,er zit humor inga zo door.Blijf je volgen.