zaterdag 14 juli 2012

Luikjes....allemaal luikjes....

Vanochtend om 7 uur zijn we weer thuis gekomen van twee heerlijke
weken in de Dordogne van Frankrijk.Wat een heerlijke vakantie!
Even helemaal niks....geen computer, telefoon uit, boeken mee.
Het weer was niet helemaal geweldig, maar we hebben toch onze vitamine D binnengekregen.
Na een hele nacht niet slapen maar "lekker" karren over de Franse wegen kan ik thuis na het uitpakken de slaap niet vatten en wat kun je dan beter dan BLOGGEN?
Heerlijk!

Een van de dingen die me opvielen waren de geweldige luikjes.
Elk huis had luikjes bij de ramen,
Het schijnt ...dat er een aantal kleuren zijn waaruit je mag kiezen
zo stralen alle huizen wel een beetje één geheel uit.
Natuurlijk veel pasteltintjes, joepie!
Je kunt wel raden welke mijn favoriete kleur is he!
Natuurlijk vertel ik ook nog komende tijd over de marktjes, de heerlijk geurende bloemen, de leuke (soms wat te grote) beestjes, pitoreske stadjes, romantische picknicks en over de grote verrassing toen we thuis kwamen...maar dat voor een andere keer.
Gaan jullie nog op vakantie?
Laat een berichtje achter, dat vind ik altijd leuk...
(onderaan de post, zie je staan (geen) opmerkingen, klik en je bent er)
 


1 opmerking:

Chrissie en Heidi zei

Oh wauw, wat heerlijk!! De luikjes zien er ge-wel-dig en zo frans uit :-) Kom maar op met die foto's en verhalen... Ik mag nog een weekje werken en dan is het ook werkelijk zo ver!

Happy Weekend!