maandag 22 oktober 2012

DIY:inpakken

DIY
ofwel
do it yourself
supersimpel maar erg leuk

Een vriendin die een baby krijgt is een goede smoes om eens lekker uit te pakken, of ja eigenlijk in te pakken.

Ik heb een oude papieren zak genomen, kant dat ik over had van een gordijn, oude tijdschriften, masking tape, touw en kadolabels gemaakt met DAS-klei.

Zo simpel, heel goedkoop en erg leuk!


laat aan één kant het hengsel zitten van het tasje.
vouw de zijkanten netjes dubbel en plak het boven aan elkaar.

Met zo'n pakjes pak je iedereen in.
:)



2 opmerkingen:

Chrissie en Heidi zei

Superrr!!! Crea bea! Heerlijk om te doen he?! Ben vooral onder de indruk van je labels :-) Baby Girl en mama boffen maar! Thanx nog voor je supergezellige reactie op onze give-away! Gek idee ja, in real life zouden we elkaar straal voorbij lopen... ;-)

The Pinkhouseladies zei

OWww wat leuk gedaan zeg :)! Wat heb je een leuke blog :)! En ik moest lachen om je oorclip-verhaal, haha zo herkenbaar, ik vind ze ook altijd zo leuk, maar ze zitten beroerd. Op een gegeven moment heb ik het idee dat mijn oorlellen op springen staan, haha maar leuk staat het zeker :)!