donderdag 25 oktober 2012

**Elke week een ander kopje**:vrijdag

**Elke week een ander kopje**
vrijdag

*Deze keer it's all about COFFEE*

Ik ben en blijf theeliefhebster op de eerste plaats!
Thee smaakt toch eigenlijk nergens zo lekker als thuis.
Cappuccino is een ander verhaal:

Wanneer ik aan de shop ben, moet ik gewoon een kopje cappuccino hebben met lekkere schuim en warme melk en mmmm
Een kopje cappuccino vind ik toch zó absoluut heerlijk en ontzettend gezellig.

En daarna kun je er weer helemaal tegenaan!


Het kopje van deze week komt uit mijn onlangs groter en groter gegroeide collectie pipservies.
De kopjes met het vogeltje zijn mij ultimate favorite, maar deze met bloesem zijn ook erg charmant.
Daar kan de kop cappuccino buitenshuis toch niet aan tippen?


Ik schuim altijd de melk op met zo'n handig bekertje van de Douwe Egberts, een gouden uitvinding.
Beetje cacaopoeder erop
Net een toetje

Een fijn pre-weekend!
Love
*Lynn*

2 opmerkingen:

Janina - Elke dag zaterdag zei

Zo drink ik mijn koffie ook het allerliefst...en uit zo'n mooi kopje maakt me helemaal happy!

Chrissie en Heidi zei

Ik drink 'm zo ook 't liefst! En dat veeeelll liever dan thee! Net in de stad genoten van een heerrrrlijk bakkie! In zo'n heel gezellig koffiebarretje, love it!

Jij ook fijn pre-weekend :-)
Voor mij is 't al weekend, jippie!