woensdag 21 november 2012

*Kerst*fair*

Lieve Sint,
Sorry,mea culpa,I promiss you a rose garden? 
Ik ben naar een kerstfair geweest en ik vond het heel leuk.
liefs X
Als jullie een volgende keer blog uit Spanje lezen snap je wel dat
de Sint niet zo vergevingsgezind was.
Maar goed,
De kerstfair was gezellig!
300 meter van mijn huis.
Met lichtjes, kerstmuziek, vuurkorven en gluhwein.
Natuurlijk ook veel leuke kraampjes met hebbedingen.
Proef een beetje de sfeer
down under


Bij mij op zolder ligt een hele leuke adventskalender te wachten om gebruikt te worden.
Deze vond ik ook wel cute.


Grappig he die boomschorsboom?
Misschien een leuk DIY'tje


Ik heb mezelf verwend met 2 armbanden en een nieuw paar oorklipsen
(alsof ik daar nog niet genoeg van heb)
En ja hoera, ze zitten eens een keer lekker!
Daarnaast een leuk kastje gekocht, maar die komt nog terug.

Zo,
ik beloof de komende twee weken niet over kerst te beginnen MAAR daarna ga ik los.
Leuke DIY'tjes, nieuwe hoekjes en more.
Denk aan: kant, wit, rood en lots of sfeer:)
Jullie zien het allemaal hier terug!



 


Geen opmerkingen: