zondag 25 november 2012

Pre-Season Pret

druk druk druk
vooral in mijn hoofd
daarom is het fijn om soms even in huis te prutsen
Over twee weken ga ik lekker alles in de kerstsfeer brengen
het staat zelfs in mijn agenda
I can't wait
trappel trappel

dus:
*scheur en zoek ik plaatjes die ik mooi vind
*bedenk ik wat voor een hoekjes ik wil
*bedenk ik dat dat allemaal niet gaat lukken
*bedenk ik , wat leuk dat bedenken
*maak ik kersthangers met das-klei
*berg ik alle herfstspullen al een beetje op
*zoek ik al de kerst/winter spullen uit
*ontdek ik per ongeluk een leuk hoekje voor de foto 
*vind ik dat ik geen rood maar blauw ga gebruiken
*creeer ik een moodboard*
gewoon omdat het zo leuk is:)
en een beetje om de sfeer te proeven
**Pre-Season Pret**
noem ik het maar!
zijn jullie ook al aan het pre-seasonen?
(is dat een woord?)
have a nice week

2 opmerkingen:

Chrissie en Heidi zei

Oh heerlijk die voorpret! Redelijk herkenbaar, maar nog te chaotisch om ook werkelijk iets meer te doen dan bedenken, op pinterest te pinnen (zit je daar al op??!) etc. Zit dan ook nog met Sinterklaas in m'n hoofd en wat voor kadootjes ik voor iedereen wil en hoe leuk dat dan ingepakt moet gaan worden en of ik nog zelfgemaakte bende er bij zal doen.... Kortom, te veel ideeen, maar doen, ho maar. Pfff...
Wat hebben we 't toch zwaar ;-)

Succes en thanx voor de inspirasie!

LYNN* zei

hmmm dat doen valt bij mij ook altijd erg tegen!!Het is vooral het bedenken dat altijd zo leuk is, het doen vind ik ietsiepietsie minder. Tenzij het inrichten is, dat lukt wel:)
Ik heb wel een account op pinterest maar ik snap er niks van!
Ik snap niet hoe je plaatjes moet uploaden en hoe dat pinnen wat sneller kan...ik ben niet zo'n geduldige hihi.
Vooralsnog sla ik alles op maar ja die computer wordt alsmaar trager.
we hebben het idd. zwaar hihi