woensdag 5 december 2012

*alles aan de kant*de boom*

Alles aan de KANT*
boom
x 2

Deze keer één van de drie leuke ideetjes met
kant:de boomen mijn kerstboom,alleen met lampjes.
sober he? ik ben maar al te blij met mijn
oh-denneboom-achtige kerstboom
:)
boom met kamerscherm erachter

Alle herfstspullen weg
Alles even goed schoongemaakt(met hulp)
Kerstspullen van de zolder
en dan.....heb ik té veel ideeen!

Gisteren kwam ik er helemaal niet uit.
*GROM*
ik weet wat ik leuk vind
ik heb ideeen voor minimaal 10 huizen
spullen genoeg
maar kiezen?
ho maar

Dus heb ik gisteren alleen de kerstboom opgezet en heb ik
,na een hele tijd soicijns naar de spullen staren,
alles weer aan de kant gezet.
Vandaag poging 2 en jawel, het lukte enigzins
Hoera!

leeg hoekje opgevuld met kerstboom van kant en houtblokken

volgende keer:
*kanten ideetje #2*
*nieuwe "kerst"lamp*
*mijn mooie flesjes verzameling*




Geen opmerkingen: