donderdag 6 december 2012

*joyful*joyful*

Joyfull Joyfull
Het is zo'n gezellige tijd!
Overal waar ik fiets zie ik lampjes.
Maakt het fietsen in het donker een stuk aangenamer.
SNEEUW dat maakt het natuurlijk helemaal af!
Kersttak op sidetable

Mijn huisje is ontzettend knus geworden: lampjes, kaarsjes en veel "rustige"versieringen.
Een aantal kerstversieringen 
hangen aan een lamp.
Een "kerstlamp"
Het geeft een prachtig schaduwspel.

Eenmaal bezig in huis kwam ik erachter dat ik heel
wat flesjes heb verzameld de afgelopen jaren.
Zo bij elkaar ziet het er heel mooi uit.
Sommige hebben een echte zilveren dop, andere zijn heel eenvoudig.
Allemaal zijn ze oud, dat maakt ze zo speciaal!
Op de wand heb ik een kanten gordijn gehangen met ijssterren***(#2)


Zijn jullie thuis ook al helemaal in de kerst?

next:
*waar al mijn kerstversieringen uiteindelijk beland zijn
*kanten ideetje #3
*................







1 opmerking:

Chrissie en Heidi zei

Oooh...jij bent echt al goed bezig!!! Ziet er ontzettend gezellig uit! Ik ga zaterdag losss... Boom staat 'ingepakt' nog beneden in de gang, morgen nog werken, dan thuis zien te komen door het horrorrrr weer (zoals het ons wordt voorgesteld) en dan sinterklaas vieren en dan..... :-)

P.S. Vind je kanten ideetjes toppp, kom maar op met #3