zaterdag 23 maart 2013

**All Retro**

**All Retro**
 
 
Ik ben helemaal verliefd op deze look.
 RETRO; nieuwe spullen in oude stijl
 is helemaal in de mode en terug te vinden
in o.a. sierraden, foto's, kleding en interieurdesign.

DREAM ON:
Ik zie mezelf wel rondkarren in een VW-busje, achterin alles cosy ingericht en dan
toeren door Nederland en omstreken.
Picknicken op mijn retrolook kleedje en koken op een gaspit met een ouderwets lijkend schort en schattige sokken in mijn te tuttige ballerina's.
Mijn haar zit dan natuurlijk altijd perfect in golvende krullen, en als het waait bind ik gewoon een mooi sjaaltje om mijn hoofd.
De zon schijnt vanzelfsprekend, waardoor het plaatje: sjaaltje,
zonnebril en rode lippen helemaal compleet is.

(**Volgens mij droom ik de jaren 50, 60 en 70 flink door elkaar.)

LEUKE WEBSITE:
In Zeeland liep ik binnen bij een ontzettend leuk retro-look winkeltje,
zo'n winkeltje waar je maar niet uitgekeken raakt en je aldoor roept, oh... ah...
Eén van mijn favorieten:
nostalgisch speelgoed

klik hieronder
si sa soep

LEUK HEBBEDINGETJE:
Retro verjaardagskaarten
HEMA

 
 

2 opmerkingen:

Devereaux Noma zei

Als je droom uitkomt...mag ik dan mee? En die webshop is echt heel leuk...heb je die konijnenlamp gezien?! Nice :D

LYNN* zei

Ik laat je wel ff weten als het zover is:)
ja, ze hebben ook zo'n leuke schriftjes en knuffeltjes etc. helemaal te gek!