zondag 17 maart 2013

*from sweet to shabby chique*



Een tijdje terug schreef ik dat ik mijn tuttige spulletjes even aan de kant zet en
de wat stoerdere kant van mijzelf ga zoeken in het interieur.
Ook beloofde ik een verslag van mijn doel met het nieuw verworven tafeltje (zie blog nieuwe look*marktvondsten*)
Dus ben ik gisteren heerlijk (therapeutisch bijna) aan de slag gegaan in mijn keuken.
Allereerst een gigantische zooi om mij heen natuurlijk, omdat alles uit het bovenstaande kastje gehaald moest worden en ja dan heb ik geen geduld om te wachten tot ik dat allemaal netjes heb opgeruimd.
Manlief gevlucht naar boven en ik heerlijk met mijzelf en mijn nieuw tafeltje aan de slag.
Dit is het geworden,
Shabby, beetje stoerder, rustieker en een beetje "boers" zelfs,
 al was dat niet in eerste instantie de bedoeling!
Het fijne aan dit plekje is dat ik alle spullen die er staan ook gebruik tijdens het koken. De ruimte wordt dus goed gebruikt.
Jullie nog kleine projectjes to come?
(p.s. het servieskastje staat op marktplaats)
 
 






Geen opmerkingen: