dinsdag 5 maart 2013

*Nieuwe look*+*marktvondsten*

Ahh zo heerlijk die eerste zonnestralen.
Geeft je weer zin om allemaal "nieuwe" dingen te doen!
Zo ook even een frisse look voor mijn blog, lang leve de lente to come!

Vandaag een dagje vrij en lekker:
In de tuin gewroet*in het zonnetje gezeten*inkopen gedaan*marktplaats afgestruind naar een oud ijzeren kinderbed voor in de tuin*gepind*gelezen*koffie geleut in de stad*bloemetjes gekocht*
Heerlijk toch!
Daarnaast bedacht ik me dat ik nog een blogje zou schrijven over een aantal aankopen van
de markt afgelopen voorjaarsvakantie.
1.
Een vintage jachttas

(ik hoop zo dat hier geen dode dieren in hebben gezeten)




 2.
Een oud krijtbord

waar ik 3 keer voor terug ben gelopen
omdat ik er meteen verliefd op was maar ja die prijs....
Oja, er moet nog even een nat doekje overheen:)
 3.
Een oud bijzet tafeltje met lade

die ik samen met het krijtbord heb gekocht waardoor ik
(hoera) het krijtbord lekker voor de gewenste prijs meekreeg!
Waar ik het allemaal ga zetten?
Dat komt vast weer in een volgend blogje.

Hoe/waar hebben jullie de eerste zonnestralen opgepikt?
LOVE
LYNN*

3 opmerkingen:

Chrissie en Heidi zei

Nice look, leuke vondsten!! En heerrrrlijk dat zonnetje he?! Ben te weinig buiten geweest, maar wel alle ramen en deuren open gehad, alleen daar al word ik zo vreselijk blij van!

LYNN* zei

ohh ja, heerlijk!!!niks boven de overgang tussen winter en lente!

M zei

12maart, jammer het is nu weer winter liefs M